Parmaklarım Üşürken

2007-03-04 04:02:00

Sahiden kalbindeki HiçASLIyoK mu?  Yoksa Aslı Hiç Yok mu? aslı Devamı

Nice Yıllar Annem!

2007-03-02 01:34:00

ANNECİİİİİİİMMMMMM... İYİ Kİ DOĞDUN EVİMİZİN DİREĞİ GÖZÜMÜZÜN BEBEĞİ NE SEVİMLİ NE İYİ BENİM CANIM ANNECİĞİM   İlk şiir denememi ilkokul üçteyken annemin doğum günü için yazmıştım.  Biraz çalıntı (Biraz mı?? Tamamen çalıntı) olmuştu . Sabahın köründe kalkıp kavaltı hazırlamıştım, tabii ben portakal suyu sıkmaya çalışırken herkes uyanmıştı . Yumurtalar da cıvık olmuştu, yine de annem ağlamıştı ...   O zamandan beri her yıl annem için şiir yazarım. Bazen vermem yazdıklarımı. Çöpe atarım beğenmeyip. Hediye alsam “Kimin parasını kime veriyorsun.” Diye düşünürüm. Ne yani “Anne sana hediye alacağı, para versene.” mi diyeyim. Hem ne demişler kiminin parası kiminin duası  (Ne alakaysa) Benden bir şeyler vereyim isterim.   Geçen yıl hazırladığım kağıtları yatağına yaymıştım da benim saygılı annem onları ders notlarım ya da başka bir şeylerim sanıp göz atmamıştı bile. Sonradan ben “Yaaa baksanaaaa!” dediğim zaman almıştı . Bu yıl yine hedefimiz anneyi ağlatmakJ Hani derler ya “Film öyle güzeldi, o kadar çok ağladım ki!”  Onun gibi işte ne kadar ağıt varsa o kadar içten demektir yazılanlar J Gerçi şimdi bunu okudu ya inadıma ağlamazJ İyice güler, beni sinir eder J   Bunları yazarken tereddütteyim. Neye ne kadar tepki vereceğini kestiremezsiniz genelde. Aniden sinirlenip, patlama huyumla; sevinçlerimin taşması bana annemin genleriyle geçmiştir çünkü. Hep uç noktalarda kızar, sever, isyan eder, yaşar..   Güneşte teni domates rengine gelir ben gibi J Genlerinde iyi olan ne varsa ablamda harcamış bana da bunları bırakmıştır. Örneğin ablam da O da mavi gözlüler, çalışkan, sabırlı, sorumlular. Bende olmayan her şey vardır işte ikisindeJ Gerçi uyuşuk oldukları da yadsınamaz hani J Hele kışın deli eder insanı annem. Atılan kartoplarına asla karşılık vermez. Kollarını kafasına götürür, bekler öylece. “Nasıl olsa cevap vermediğimden sıkılıp, vazgeçersiniz.” Der. H... Devamı

Yaşasın Bilgisayarımm

2007-03-01 18:41:00

Yaşasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......  Yeni bilgisayarım öyle dehşet bir şey kiiiii...   Yeme de yanında yat,kalk,yemek ye, ders çalış, dvd izle olmadı o sırada onu kopyala:)).. Yok yok..  Sağ olsun teknosa bi de taşınabilir harddisk verdi en 1gb'ından  Ben Emircan'ın deyimiyle "küçük bilgisayar"dan yanaydım, laptop Allah laptop demiştim. Hatta artık eski olan sevgilimle fiyatlarına epey bakmıştık ama televizyon kadar ekranıyla bu mükemmel yaratığı görünce, eh bi de biricik dayıcığımın araştırmaları sonucu, azıcık da Migros'daki Teknosa'da çalışan genç sayesinde... (Allah'ım bu cümle hiç bitmeyecek ) Ben geldim canlarım :) Bi neşeliyim.. Bi mutluyum ... Hepinize yeniden merhaba  :)   Hiç ASLI olmayan ASLInızz ASLI Devamı

Hadi Hayırlısı..

2007-02-15 21:47:00

Az kaldı geleceğim yakında.. Bu aralar pek bi ders çalışıyorum Allah sizi inandırsın. Biraz daha toparlanayım, disiplinleneyim bir de biraz daha aşık olayım geleceğim ben.. Hem de ne haberlerim var... Beni özleyin he mi?  Ben, beni özledim çünkü.. ASLI   Çok Aşırı Mühim Not:  Canım Kardeşimmm seni çok özlediiimm. Çok Aşırı Fecii Mühim Not: Gündüz uyuyorum gece ayaktayım ben Tuçeeee gııızzz  Merak etme güzel günler göreceğiz. Ayrıca ben seni meşhur edeli çok oldu hatırlamıyor  musun gözüm?                                         Daha önce koyduydum ya yarım akıl Ben de seni özledim RUS GÜZELİ..     İnanmazsan ŞEYTAN MASASI (T-A-M: Tuçe/Aslı/Melih) dosyasının devamı için tıklayıver..  ... Devamı

Bir Veda Töreni ki.. Giden Gidene..

2007-02-08 04:15:00

CANIM ablam CANAN; SABAH 11 DE ( TAAAA TEMMUZDA DÖNMEK ÜZRE) VİYANA'YA UÇUYOR. 1 DÖNEM ; VİYANA EKONOMİ ÜNİVERSİTESİNDE OKUYACAK.. HER ŞEYİ HAZIR İŞTE.. VALİZİ.. EŞYALARI.. BENDEN YÜRÜTTÜKLERİ.. BU MERASİMİ UZUN TUTARSAM KESİN AĞLARIM  O YÜZDEN SİZ ANLAYIN İŞTE.. BU YAZI ONUN LAPTOP'UYLA YAZDIĞIM SON YAZI; KENDİ BİLGİSAYARIMI DA TAMİR ETMEYE PEK NİYETİM YOK BU ARALAR.      ABLACIĞIMA OLDUĞU GİBİ PEK ÇOK ŞEYE DE VEDA ETTİM BU GÜN. BİLEREK VE İSTEmeYEREK BENİ ÜZECEK HER ŞEYİ UNUTMAYA ÇALIŞTIM. ÇALIŞIYORUM DA HALA. BİR ZAMAN ÇALIŞMAYA DA DEVAM EDECEĞİM HERALDE BU KONU ÜZERİNDE... UMARIM BENİ ÜZECEK ŞEYLER ÜZÜLMÜYORLARDIR... BUNU BİLMEK BENİ DAHA ÇOK ÜZÜYOR ÇÜNKÜ.. DEMEK YİNE BANA ÖZLEYECEK BİR SÜRÜ KİŞİ, YER, ZAMAN, MEKAN ÇIKTI ÖYLE Mİ? CANIM KARDEŞİİİİİİİİiiiİİİMMMMM... İYİ BAK KENDİNE ORALARDA.. ANNEMİN ZORLA KOYDUĞU FINDIKTAN YERKEN BENİ HATIRLA   Çok seviyorum seni canım.. Ayrıca.. Kimseyi sevmesem de herkesi seviyorum (Bkz.Menekşe'nin Nickleri ) Ha bi de.. Osmanlı Kırmızısı ojeleri de götürüyon ya Viyana'ya.. Ne yapcam ben şimdi?Resimdeki ojelerim tarihte mi kalacak?! Tuhafiyelerdeki tuhaf raflara mı bakacağım senden yürütmek varken..   (Uzar gider... Ablam gider... Ben de gidiyorum bir süre yokum bu civarda... O civarda da yokum bakma boşa: .. Kapı çalsa; ben yine korkudan gebersemKapı çalsa ; uykum gelse. Uyuyabilsem. Kapı çalsa ; çişim gelse Kapı çalsa; otobüs gelse Kapı çalsa; Arap kızı camdan baksa Kapı çalsa; radyoda sevdiğim şarkı çalmaya başlasa Kapı çalsa; anahtar deliğinden baktığım için utansam Kapı çalsa; Eteklerim zil çalsa Kapı çalsa; biri de benim kalbimi çalsa Kapı çalsa; ama çalmıo ki hypne.. Kapı çalsa ; buralara artık güneş doğsa .. Şimdi beni kim teselli edecek? Sen de yoksun! ASLI... Devamı

Sevgili BloK; Niye Yokum Ben; Yok?

2007-02-06 11:49:00

Sevgili BloK; Görüşmeyeli nasılsın? Beni sorarsan halim bi acayip.. Öyle haller içindeki halim.. Türkçe'ye çevirmeye yok mecalim.. "Mesele falan değil kendisi için to be or not to be.." yine de Türkçe bir karşılığı yok. Başka dilde de yok. Tek yolu yazmak. Yoksa dökülemeyeceğim. Neden bir şeye "dadanırım" ben? Hiç ölçü nedir bilmem? Elimin ayarı yok anacım. Allah mı vermemiş bu yeteneği yoksa ben mi almamışım? Artık her ne sebeptense sonunda beni "pişman ettiriyor." Hiç bir şey için kendim pişman olmuyorum ya o koyuyor zaten... Pişmanlık bana sonradan ekleniyor..   Aniden o kadar neşeli oluyorum ki :)) Sevinçten boğulacak gibi oluyorum bazen :)))Nasıl desem sebepsiz yere seviniyorum. Sonra yine aynı anilikle bazen bi soruyu çözemediğimde ya da bir şeyim yere düştüğünde ne bileyim gözlüğümü bulamadığımda mesela; öyle üzülüyorum ki.. O kadar olur.. Sanki dünya başıma yıkılıyor :)) Kıyamet kopacak gibi hissediyorum. Nitekim çevremden biriyle kesin kopuyor :))   Hep kendimi tekrarlıyormuşum gibime geliyor ama sahiden "Böyle değildim ben.."  Dün yine aynı şey oldu bilgisayar başında.. Okuduklarıma inanmak istemedim.  Üzüldüm de.. Eskiden olsa unutur giderdim. “Şimdi neden bu kadar üzüldüm ben?” diye de üzüldüm.   Halbuki tatilim keyifli geçiyor. Geçen gün ablamla ilk kez gece dışarı çıktık birlite. (Daha doğrusu Ankara’da ilk) Bilkent’den arkadaşlarıyla birlikte OverAll’daydık. Acayip rehberlik yaptılar sağ olsunlar :)).. Neden hep “18” olmayı beklediğimi anladım yanlarında :) Eve geldiğimde “Benim acilen üni.ye girmem lazım.” Modundaydım:)   Sonraki gün Münevver Abla’nın nişanı vardı. İlk defa bu kadar yakın birinin izdivacının hazırlıklarına tanık ve dahildim :) O akşam İller Bankası’nın Lokalinde çok keyifli bir gece geçirdik. (Oğuzhan Abiyle Münevver Ablaya buradan tekrar mutluluklar dilerim.) Dayıcığım da geldi İtalya’dan o gün.. Uzatmış hep sa... Devamı

Nice Yıllar

2007-02-02 15:19:00

İyi ki Doğdun Yiğit! aslı Devamı

Blog İsimleri Sözlüğü /Blogcu İçin Alternatif İsimler :)

2007-01-28 21:48:00

“Ben dans ederim; müzik hareketlerimin önplana çıkmasını sağlar; aynı kahveme eşlik eden kofimeyd gibi!” Hey gidinin Tan Sağtürk’ü hey.. Lise2’den sonra “Sin Sağtürk bölü Cos Sağtürk kimdir?” geyiklerine maruz kalan ama bundan kendisinin haberi olmayan kıvırcık sarı saçlı, yakışıklı baletimiz.. (Bkz. Oryantal Star’daki Ünlü Dansözümüz Kimdir?Sin Yeli Bölü Cos Yeli...)   Ben bundan bahsetmeyecektim aslında ama kahve içerken o lanet kahve kremasını kaşıkla koymak yerine reklamlardaki gibi havalı koymaya çalışınca birden dökülü verdi fincana! Sanki krema içiyormuşum da kahveyi ek olsun diye eklemişim gibi oldu! O reklam aklıma geldi; sonra da anılarım canlandı fotoğraf karesi gibi. Halbuki fotoğraf kareleri canlanmaz ki. “Hortlak görmüş gibi” desem daha yeriydi heralde.   Blogcu’ya yeni başlayanlar için “Blog İsimleri Sözlüğü”msü bir yazı olsun istiyordum. Öncelikle tamlama şeklinde isim koyulabilir. “Soyadı”nı da unutmadan koyulacak isimler “noktablogcunoktakom” diye biteceğini düşünürsek; “Blogcuyumulan” diye alınan bir blog “blogcuyumblogcunoktacom” şeklinde okununca gayet hoş durabilir blog adı. “Blogcunokta”diye alınacak bir blog adı da simetri yakalamak açısından enteresan olabilirdi. Alternatifler:   “Virgülblogcu”noktablogcu.com “Soruisaretiblogcu” noktablogcu.com “nokta” noktablogcu.com “Vallahiblogcuyum” blogcu.com “O biçim” blogcu.com “Fecii” blogcu.com “Aşırı” blogcu.com     Ya da Blogcu’ya soru sorarmış gibi diyaloglar-bloglar var ve var olmaya şu şekilde devam edebilir: “Neredeyimben?”blogcu.com “Nasılsın?”blogcu.com “İyiyseniyiyimde”blogcu.com “Bendeiyiyim”blogcu.com “Şakacımısın?”blogcu.com “Şiştinmiii?”blogcu.com... Devamı

Vaveylaa'nın Doğum Günü

2007-01-27 00:01:00

Nice MutluYıllar Sevgili Vaveylaa Mandalin'in Aslı Devamı

SEVGİLİ AYLIK

2007-01-25 22:37:00

Bu ayın bitmesine daha 5 gün var ama şöyle bir yazayım dedim. Durum değerlendirmesini sonra yaparız. *********************----Sevgili Aylık----******************** 1 Ocak- 2 Ocak- 3 Ocak Amazon Ordusu= Türk kadınlardan oluşan savaşçılar. 4 Ocak- 5 Ocak Tek sorumlusu bu rüya; nam-ı diğer kabus. O tepeden bu tepeye oyun olur mu?15 yaşında da Nazife de Hanıma doyum olur mu? 6 Ocak Ses! Ses! Domates! Aslı Aslı; Emoş J 7 Ocak O kadar hastayım ki! Bu kadar acı niye bi bebek için? Kah ağladık kah güldük; elimizin örgüsünü ördük. Ahanda iyileştim. 8 Ocak Neden biter ki güzel günler? Belki de bitmeseler güzel olmayacaklar. Bundan mı korkar bu günler? Ne yapacağımı şaşırdım bu günlerde. Benim bir telefonum var ama nerede kim bilir? Umrumda bile değil. Çünkü aramasını beklediğim hiç kimsede numaram yok. Birkaç göçmen kuş da kalktı yerinden. Tembellik bile yoruyor insanı uzun süre yapılınca. Yüzüm eskiyor. 9 Ocak Hepsi yarım yamalak! Eksik! Tamamı yok! Hepsini yeniden sevebilirim. Bu ne demek? Hepsi “Yarım” demek. Oysa benim aşk tanımım “Hepsini unutturur.”dur. Halbuki ben hepsini hatırlıyorum. Demek hiç birine aşık değildim 10 Ocak “Harbi” ne demek? Esaslı? Essah? Valla? 11 Ocak Ödev kitabını bu gece bitirirsem Probis alacağım kendimeJ 12 Ocak Valla bitirdim. Mat2cim çok şaşırdıJ Gözüm doysun diye 10’lu probis aldımJ 13 Ocak- 14 Ocak Alışveriş diye AnkaMAL’da sürt sürt. Melko’ya erken doğum günü yap. Eee ne vakit çalışcan sennn?? 15 Ocak Sınav ne hoştu yahu! Bugün ayın kaçı laaa.. Saat kaç? Hee hatırladım. Yarın Melko’nun doğum günü olduğuna göre bugün 15’i.  Saatim nerede benim? Telefonum nerede? Kim bilir? Neyse şimdi şu radyodaki gerzek söyler saati. (Yarım saattir boş konuşuyo adam hala söylemedi saati.:) ) 16 Ocak Vazgeçemediğim her şeyimi çöpe attım. Ne derdim var lam benim? Belirsizlik falan değil. Her şey belli. Ne moka böyle triplere giriyorum. Niye hafızamı kaybetmek... Devamı